۱۳۹۴ مرداد ۱۱, یکشنبه

اعلامیه سازمان :کشته و زخمی شدن دو تن از نیروهای سپاه پاسداران

به نام عدل
سازمان جیش العدل به اطلاع عمومی می رساند که سلحشوران تیراندازعدل در گردان شهید شیخ ضیایی رحمه الله موفق شدند دو تن از نیروهای رژیم را در منطقه اسکان سراوان را از پای درآورند.
سلحشوران تک تیرانداز عدل ساعت دو نیمه شب موفق شدند دو تن از نیروهای سپاه پاسدارن شاخه قدس را در منطقه گوراندی کوت اسکان سراوان از پای درآورند.براثر این حمله یک تن از نیروهای سپاه قدس به هلاکت رسیده و یک تن دیگر بشدت زخمی گشته است.
در نیمه شب شنبه دو نگهبان ،پاسگاه گوراندی کوت، که بدست سپاه قدس می باشد با اسلحه قناص از پای درآمدند. نیروهای جنایت کار باید بدانند سربازان عدل در هیچ شرایطی کوتاه نخواهند آمد و شامگاهان و صبح گاهان در هر وقت و حالتی نیروهای جنایت کار را مورد حمله قرار خواهند داد .
جنایتکاران بدانند سربازان عدل سربازان عدالت خداوند در بلوچستان هستند و در مقابل جنایات و ظلمهای بی شماری که ملت بلوچ و اهل سنت را نشانه رفته کوتاه نخواهند آمد و خواب را بر چشمان ظالمین حرام خواهند نمود. این عملیات واکنشی از سوی سازمان در جهت تخریب نمازخانه اهل سنت در تهران و هم چنین واکنشی در جهت دفاع از ملت مظلوم اهل سنت است.
رژیم جنایت کار بداند که سازمان مدافع ملت بلوچ و حامی اهل سنت در هر شرایطی است و مبارزات تا سرنگونی رژیم ولایی جنایی ادامه خواهد داشت و هیچ راه میانه ای برای توقف مبارزات تا رسیدن به عدالت وجود نخواهد داشت.
 سازمان جیش العدل
 یکشنبه، 11 مرداد ماه 1394 برابر با 02-08-2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر