۱۳۹۴ مرداد ۲۳, جمعه

سازمان جیش العدل: اسرائیل غاصب مسئول سوزاندن نوزاد فلسطینی است


به نام عدل
سازمان جیش العدل جنایت هولناک اسرائیلیان جنایت کار را بر علیه نوزاد فلسطینی و خانواده اش را محکوم می نماید و اعلام میدارد که اسرائیل غاصب مسئول این جنایت تروریستی می باشد.
بامداد روز جمعه جمعی از شهرک نشینان اسرائیلی در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن خانه یک فلسطینی را آتش زدند که در نتیجه این جنایت یک نوزاد 18 ماهه جان خود را از دست داد و سه تن دیگر از این خانواده از جمله پدر و مادر و برادرچهار ساله وی زخمی شدند. این اخلاق وحشیانه تروریستی یهودیان جنایت کار در حقیقت ادامه مسیر جنایت رژیم غاصب اسرائیل می باشد را بشدت محکوم می نماییم و جامعه جهانی را به انجام مسئولیت های خود در قبال حفاظت از ملت مظلوم فلسطین در قبال جنایت کاران اسرائیلی فرا می خوانیم.
این جنایت نمونه بارز و آشکار اعمال تروریستی است و جامعه جهانی باید در قبال این جنایت سکوت خود را در همراهی با ملت مظلوم فلسطین بشکند و دولتهای اسلامی و غیر اسلامی که طرفدار حقوق بشر و حقوق کودک هستند باید سفرای اسرائیل را اخراج نمایند .تا جنایت کاران بدانند در برابر مقام انسانیت همه در یک موقف قرار داریم.
این جنایت ادامه جنایت رژیم غاصب اسرائیل است که از زمان اشغال خاک فلسطین صدها زن و کودک فلسطینی را به فجیع ترین وضع ممکن بمباران و قتل عام نموده است. در پایان اعلام میداریم که با تمام وجود در کنار برادران فلسطینی مان خواهیم بود و آرمان یک فلسطین آزاد و بدور از اشغال آرمان ماست و در مبارزه ای برای آزادی فلسطین در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم.
سازمان جیش العدل
شنبه، 10 مرداد ماه 1394 برابر با 01-08-201

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر