۱۳۹۴ مرداد ۲۲, پنجشنبه

اعلامیه سازمان:تخریب نمازخانه پونک در تهران ادامه مسیر دشمنی با اهل سنت

 به نام عدل
بار دیگر جنایتی قلب اهل سنت  بیست و پنج میلیونی را رنجاند و به آنان فهماند که در رژیم آخوندی جایی برای ابراز وجود اهل سنت نیست .و این تیغ ستم نه با شعار وحدت و نه با شعار اصلاحات از روی اهل سنت برداشته می شود.
رژیم آخوندی در دشمنی با اهل سنت باری دیگر ثابت کرد که تحمل همه ادیان و مذاهب و عقاید در حکومت آخوندی آزاد و قابل ارج و احترام است الا مسلمانان اهل سنت.
خبری ناگوار باری دیگر قلوب اهل سنت را جریحه دار کرد و این بار نمازخانه اجاره ای اهل سنت را در منطقه پونک تهران نشانه رفت و تخریب کرد. صبح روز چهارشنبه 7 مرداد 1394 نمازخانه اهل‌سنت تهران واقع در منطقه پونک، توسط نیروهای شهرداری، با پشتیبانی نیروهای انتظامی و امنیتی تخریب شد.
در حقیقت تخریب نمازخانه اجاره ای پونک ادامه مسیر سیاستهای جنایتکارانه قبلی رژیم فاشیست است که در صدد نابودی اهل سنت و یکسان سازی جمعیت مذهبی کشور بر اصل تشیع است. آنچه برای رژیم آخوندی مهم است دشمنی با اهل سنت است که در اولویت سیاستها و برنامه هایش قرار دارد و چنانچه در طول عمر ننگین این رژیم مشاهده کرده ایم تبعیض بر علیه اهل سنت ،تا منع آزادی بیان و مذهب و تخریب و پلمب مساجد و مدارس همراه با  حبس ،اعدام وترور علماو اندیشمندان مذهبی اهل سنت بوده است.
سی هفت سال جنایت تواَم با ترور و خشونت عریان دولتی بر علیه اهل سنت در داخل و خارج و قتل عام ملت مسلمان سوریه و عراق و دخالت و خیانت در امور داخلی کشورهای مسلمان چون بحرین و لبنان ،یمن و سعودی ،پاکستان و افغانستان،اردن و امارات شواهدی غیر قابل انکار و ترسیمی دقیق از دشمنی رژیم آخوندی با مسلمانان اهل سنت است.
آنچه مهم است شناخت دشمن و سیاست آن است .هرگاه دشمن خویش را در نوع سیاست و برنامه های عملی اش شناختیم انگاه دیگر شعار وحدت و مصلحت اش را سلاح خاموش جنایت اش می دانیم.
بدین خاطر است که اهل سنت برای اعاده حقوق مذهبی و ملی باید در چارچوب برنامه ای دفاعی قرار گیرد.سکوت در مقابل جنایت و یا مصلحت در حالی که جنایت کارد را به استخوان رسانده است به معنی رضایت از جنایت دشمن و مساوی با نابودی است. رژیمی که سایه مسجد و نمازخانه ای اجاره ای را که با هزینه شخصی و برای ادای نماز تحمل نمی کند چنین رژیمی چگونه قابل اعتماد در جهت اینکه بسوی عدالت قدم بردارد و حقوق بیش از   بیست و پنج میلیون سنی را رعایت و به رسمیت بشناسد.
سکوت و مصلحت گری در برابر رژیم جنایت پیشه مساوی است با بخشیدن عمری دیگر به جنایتکاران و قدمی در همراهی برای نابودی خویش ،بنابراین جامعه اهل سنت ایران باید برای اعاده مطالبات مذهبی و ملی قدمی عملی بردارند و قاطعانه در برابر رژیم بایستند و حقوق و مطالبات قانونی خویش را در قالب اعتراض و تحصن مطالبه نمایند.
زمانی اهل سنت می تواند به حقوق اساسی خویش برسد که دارای پشتوانه دفاعی قوی باشند.پشتیبان دفاعی در دو گزینه داشتن حزب سیاسی قوی و در وهله دوم حزب نظامی قوی می تواند باشد. گزینه اول برای اهل سنت امری غیرممکن در چارچوب سیاست و برنامه های رژیم می باشد .و گزینه دوم راهگشای امور بسته و جایگزین حزب سیاسی می باشد که در نبود حزب سیاسی پیگیر کننده حقوق اساسی است. سازمان جیش العدل تخریب نمازخانه اجاره ای اهل سنت را به قلوب جریحه دار اهل سنت تسلیت عرض می نماید و اعلام میدارد که این جنایت نه اولین آن بوده در نوع خود و نه آخرین آن خواهد بود.وسازمان جیش العدل بعنوان مدافع حقوق اهل سنت و آگاه به سیاست تخریبی دشمن از همه جامعه اهل سنت در جهت همراهی و همکاری بر علیه سرنگونی رژیم جنایت کار و ایجاد یک پشتوانه دفاعی قوی و مستحکم دعوت بعمل می آورد .
 اهل سنت بداند که آخرین حربه یک صیاد در سکوت ،انداختن تیر بسوی شکار است. سی و هفت سال سکوت و مصلحت پذیری تجربه عینی و عملی است که نتیجه آن تخریب و توهین به مقدسات و اعدام و ترور و تبعیض بوده است.مسیر رسیدن به عدالت وبرابری قدم گذاشتن در میدان عمل است و نه در شعار و مصلحت گری،اهل سنت باید بداند که تغییرمهره ها در حکومت هرگز میدان سیاست و برنامه ضد سنی بودن را تغییر نخواهد داد.بنابراین سکوت را باید شکست و به اعتراض و اعتصاب عمومی دست زد.
و در پایان رژیم بداند که در برابر تمامی جنایت هایش بر علیه ملل تحت ستم پاسخگو است و به یاری خداوند مبارزات ما تا سرنگونی رژیم و رسیدن به عدالت ادامه خواهد داشت و هرگز در برابر جنایت سکوت نخواهیم کرد.
 سازمان جیش العدل
چهارشنبه، 7 مرداد ماه 1394 برابر با 29-07-2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر