۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

اعلامیه سازمان: فعالیت در فیسبوک

دوستان عزیز، بزرگواران گرامی وموحد به اطلاع می رسانیم همانگونه که در جریان قرار دارید صفحات سازمان به صورت گسترده مورد حمله عوامل رژیم منحوس قرار دارند و دشمن تصور میکند که با آسیب رساندن به صفحات سازمان میتواند در بحث رسانه ای خلل های بوجود آورد.
اما به فضل الله تعالی و همکاری و محبت شما برادران و خواهران موحد این گونه حملات به صفحات سازمان جزء ذلت برای ولایت فقیه چیزی دیگر در بر ندارد.
از این پس عموم علاقه مندان و دنبال کنندگان سازمان در فیسبوک اخبار و بیانیه های سازمان را از این صفحه پیگیری کنند:
https://www.facebook.com/jishuladl3

دوشنبه 4 خرداد ماه 1394 برابر با 25-05-2015

۱ نظر:

  1. با سلام مجدد درست هست به شما آسیبی نمیتوانند بزنند اما ما که طرفدار سازمان هستیم هم باید حواس شما باشه در دام رژیم نیافتیم پس لطف کنید به اینستاگرام برید و ط طرفدارانتان را که با اسم جعلی صفحه درست کردند بگید تا آسیب نبینند یادتون باشه این یک وظیفه شرعی هست و شما موظف به حفظ و حراست از طرفدارانتان هستید از کنار این قضیه به راحتی نگذرید میدانید که هرکی در دامشان افتاد دیگه رفته -الله به شما نصرت اعطا کنه -الله حافظ شما مجاهدین باشه ضمننا به مسئول روابط عموی خودتان بگید محمد شهلی بر 666 با ما ارتباط کرد ایشان به اسم ابراهیم عزیزی در اینستاگرام فعال هستند سلام بنده را به ایشان برسانید و بگویید بی ادبی شد ببخشید چون من به ایشان شک کرده بودم

    پاسخحذف